23 Ocak 2014 Perşembe

Merhaba


Herşey işte bu fotograf ile başladı :) İlk heves , ilk niyet ....
Evde atıl durumda olan iki koca şişem vardı. Ne atmaya kıyabiliyordum , ne de saklayacak yer bulabiliyordum. Kapının önünde tozlanmaya bırakmıştım. Neden olmasın dedim bu fotoyu görünce ve akşam hemen alışverişe çıktım tabi.
Plansız yapılacak bu faaliyet (kızımın lafı ile) için tabi malzeme bulmak kolay olmadı. Ben de farklı birşey denedim ve bildiğimiz karışık renkli yünlerden 2 tane aldım. Bir de yapıştırıcı.



İlk heves diyorum ya, kızımı uyutup hemen malzemeleri önüme aldım. Tecrübesizlik diyelim o akşam çok da başarılı bir iş çıkartamadım. Birincisi şişeyi dibinden sarmaya başlamıştım , ikincisi ise kullandığım yapıştırıcı pek de uygun çıkmadı :(

Yaptığım mini bir araştırma beni doğru yola soktu tabi

İlk işim kuvvetli bir yapıştırıcı almak oldu. Meğer şise ağzından sarılmaya başlanmalıymış. Neyseki geç oldu ama güç olmadı. Hevesim kırılmadan :) İkizler burcu , anlarsınız sanıyorum...

Sonuç harika oldu.

Bu durum arkadaşlarımın da aklında olan gizli fikirleri çıkardı ortaya.

Şuan süper bir gruba dahil olmanın verdiği mutluluğu yaşıyorum.

Ciddi bir araştırma içindeyiz...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder