26 Ocak 2014 Pazar

Kuru ağaç dallarından ...






Geçen gün bu yılki aile katılım projesini paylaştılar okulumuzdan , projemiz mevsimler...
Kızım ile birlikte ilk projemiz olacaktı, ilk resmi ödevimiz :) Anısı olması için saklanabilecek birşey bulmak istedim. Kağıtla yapacağımız bi proje bir süre sonra yıpranacaktı, ama 3 boyutlu olursa sunmak ve korumak daha kolay olur diye düşündüm.
Daha önce yapılmış projelere baktım internetten ve aslında en çok da yukarıdaki resimden esinlendim.

4 mevsim ağacı yapmaya karar verdim. Biraz bencilce oldu ama kararı kızım 4 yaşında olduğu için yanlız vermek zorunda kaldım.

Şuan kuru dallardan oluşturduğumuz maket ağaçları yarım litrelik kavanozlara yerleştirdik. Sonra çeşitli materyaller ile ağaçları mevsimine uygun son haline getireceğiz. Proje bitiminde adım adım paylaşmak istiyorum.

Topladığımız kuru dallar biraz fazla olunca bu güzel malzemeden daha neler yapılabilir diye düşündüm ve bir blogda gördüğüm aşağıdaki tealight uygulamasını yaptım.


İşte sağdaki benim yaptığım



Şuan tam budama mevsimi, tüm parklar bahçeler kuru dallar ile dolu. Daha neler yapılabilir diye düşünmeyin, işte size birçok güzel fikir...   








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder