27 Ocak 2014 Pazartesi

Kumaş çiçeklerden neler yapılabilir ?




Bir yastık üzerinde görmüştüm bu modeli. Ben de yatak örtüsüne uyarladım.

Tam 70 tane çiçek , hepsi birbirinden farklı renkte.Materyal toplamak ve yapmak tahmin ettiğimden uzun sürdü tabi.

Ama kızımın duyduğu sevinç, annesinin onun için yaptığı bir şeyi arkadaşlarına sunarken duyduğu gurur, işte bu herşeye bedeldi :)

Şimdi ise çok farklı kumaş çiçek modelleri üzerine çalışıyorum ve neler üretebileceğim ile ilgili araştırma yapıyorum.

Size de tiyolarım var :)

Kumaş çiçekler ile neler yapılabilir, neler / nereler süslenebilir ?

Yatak örtüsü
Masa örtüsü ve salon takımı
Peçete halkası
Mutfak takımı, mutfak önlüğü
Tül ve perde
Ayakkabı, babet
Taç, toka
Biblo ve süs eşyası
Gelin çiçeği
Kolye, yüzük, küpe, broş
Yastık
Nikah şekeri , bebek şekeri

1 yorum: