3 Kasım 2014 Pazartesi

Kız çocuk t-shirt süsleme

Uzun zamandır dolap bekleyen işlerimi nihayet izne çıkışım ile sırayla yapacağım. Bebeğe kadar bakalım neler neler çıkacak :)

Kuzenler için süslediğim t-shirtleri nasıl yaptığımı fotoğrafladım.


Dantel, kurdele, ve biraz inci kullandım

ilk olarak teğellemek ya da toplu iğne ile dikilecek yeri belirlemek işin hem düzgün hem de daha pratik yapılmasını sağlıyor.


Sonra dikiş zamanı. İtiraf ediyorum, bu işin en sıkıcı ve uzun süren kısmı dikmek oldu. 


Sonra küçük küçük süslemeler yaptım :) Örneğin bu çiçek koyduğum noktada küçük bir özür vardı. Onu gizledim.



Kurtlara kız aksesuarları yaptım. Biri taçlı, biri tokalı :) Kolye de işlenebilirdi mesela.

Kurdele detayı her zaman hoşuma gitmiştir. Özellikle tona ton kullanmaya çalıştım ki zaten abartılı olan bu süslemede çok göze batmasın.



Ve mutlu son :)





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder