29 Ağustos 2014 Cuma

Jilet gibi derler ya , işte ben hiçbir zaman öyle olamayacağım :)

 
Olmuyor yaa :)
 
Ne kadar istesem de olmuyor ...
 
Kocaman bir dolap aldım , bir sürü kutu, saklama kabı ama herşey yine ortada, yine ortada :)
 
"Azcık boncuk lazım, şu kurdeleden de keseyim, hıh işte bu renk keçe , kumaşlarım neredeydi benim" derken bir bakmışım bütün dolap odanın ortasına taşınmış ha ha :)
 
Sonra herşeyi toplamak , yaptığın işten daha fazla sürüyor.
 
Pessss ediyorum :) 
 
Jilet gibi derler ya , işte ben hiçbir zaman öyle olamayacağım :(
 
Çok heyecanlı bir dönem başlıyor.
 
Kendi kızımın bebek şekerlerini yapacağım. Kafamda iki model var tasarladığım.
 
(Aslında mini bir oylama yapsak mı diye de düşünmüyor değilim, eğlenceli olurdu ...)
 
Allah'ım düşünemiyorum odanın geleceği vaziyeti.
 
Biraz iyi , hatta mükemmel örneklere bakayım da , ilham alayım bari :)
 
 





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder